Sunday, May 22, 2011

cercita...cercita...sem5??

pertama! sorryy sebab lama xupdate blog...sangat2 bz dengan prog....SO...
Nak citeer pnjag citer nya...xtteciter gak la..tp biala teman buat conclusion je la ekk..HUH SEM5..bnyak sgt jadi dlam sem nie..aku jatuh sem ni jgak..susah untuk aku ugkapkan sem nie...cabaran dugaan demi dugaan  datng tanpa diduga..ujian demi ujian...aku jatuh sebb ak xkuat...aku lemah...namun aku bagkit sebab aku xnak terus terperagkap dengan byangan aku sendiri..namun kini semgat aku untuk hari hari akan datang semakin pulih..aku ingin terus buat yang terbaik bagi diriku..apa yang dah belaku bialah ia mnjadi satu imbuhan pngajaran bagi ku untuk terus tidak mlakukan kesilapan. OKeY back to sem 5,dalam sem 5 ada few event blaku..kat CLASS, n DIPAC (Diploma In Public Admin Comitee).OKEY mampu xmampu mari! kita stat with highlghted program>>> 

LOCAL GOVERNMENT TRIP.....(DPA 5A & 5B)

best memg best yang trut serta SIR ADNAN N SIR HABIB....yang xbest masa kat MBSA aku tingal fon kat citu..dala baru beli ..TANX to kak MBSA sebab tolng daptkan hp tu balikkkk TANNKK U!

APA TU KERAJAAN TEMPATAN A.K.A LOCAL GOVERNMENT?
1)LG FOCUS ON PEOPLE AFFAIRS
2)HAS AN AUTONOMY IN TERM OF FINANCIAL
3)IMPLEMENT LOCAL AGENDA FOR LOCAL PARTICIPATION
4)FOCUS ON TO DEVELOP THE AREA 



''mampukah'' to be continue...........................

No comments:

Post a Comment