Sunday, December 19, 2010

PROTON DI STADIUM PERAK!!




SEKALI LAGI PROTON telah menganjurkan kejohanan badminton di Perak,pada perlawanan suku akhir aku menyaksikan memang banyak pelapis-pelapis baru yang makin hebat,skill,kelajuan yang boley dikatakn prof,.TAPI semua telah ditamatkan oleh lee Chong Wei sendiri dan dikuti oleh Hafiz,.memang aku da jagka smua nie dengan game yang ditjukkan oleh chng wei dan hafiz memang tiada tandngan lagi, dengan kemenangan 21-15, 21-13 dalam masa 28 minutes.,Perlawanan pun boleh dikatakan amat mencbar bagi kedua pihak.

Kemudian dalam masa yang sama,Proton turut memperkenalkan design2 baru bagi Proton,.dah tentu sekali PAHLAWAN MELAYU TUAH JEBAT LEKIR LEKIU DAN KASTURI,,ditambah dengan bberapa design terbaru,.memang nampak hebat,.sory xda pic sbab bhagian Proton tidak mengizinkan aku untuk mengambil gambar..,tapi apa aku lihat Proton memang melangkah ke hadapan bagi bersaing dengan yang lain.bila lihat depan memang sangat2 kemas dan lawa kesmua design terbaru Proton..!

Aku berada di rumah azwan selama 2 ari berturut-turut,.saja menghabiskan masa lapang,.berjalan2,melepak.,bermain PS,tengok bola,men pc,.dan mcam2 lagi,.huh hilang skit tkanan aku,.sekian di sini bicara aku,.haha MAMPU?

No comments:

Post a Comment