Sunday, January 30, 2011

.....

Perjalanan jau hingaa kini tidak ku rasa,
adakah aku terus berjala mengiringi 
masa yang melalaikan aku sendiri..
aku cuba berhenti berkali memberi ruang bagiku 
untuk terus berusaha tanpa henti,
namun adakanya usaha jujur dan iklas tidak 
mencukupi untuk aku brsama si dia.......
jiwa gelora semangat ku hilang ,ak takut
kedaan akan memakan dri aku sendir,.....
stiap kesan tngalan aku adkah memberi makna atau  sekadar memberi kenangn yang hanya kesepian,kini aku masih berdiri di tengah terus magikut haluan angin sehinga satu ketika akan ku berhenti  pabila hatiku jiwaku bukan lagi bersamanya.......
masa terus berputar mmbwa aku pd bnyak lagi halngan,
mampukah aku terus brdiri kesorngan hnya jasadku mengrti apa yg tersirat dalam hati...

No comments:

Post a Comment